Rođena je 1988. godine u Trebinju. Sa odličnim uspehom završila je Gimnaziju “20.oktobar” u Bačkoj Palanci. Engleski jezik i književnost upisuje 2007. godine na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, gde je diplomirala u junu, 2011. godine. Na istom fakultetu je u septembru, 2012. godine odbranila master rad iz oblasti filoloških nauka, a zatim 2012. godine upisala i doktorske akademske studije. Prosečna ocena na sva tri nivoa studija je 9,23.
Učesnik je brojnih seminara i konferencija stručnog usavršavanja za nastavnike engleskog jezika.
U novembru, 2014. godine polagala je ispit iz španskog jezika i stekla zvaničnu međunarodnu diplomu Instituta Servantes za srednji nivo znanja.
Od 2012. godine do 2019. godine bila je zaposlena na Visokoj poslovnoj školi strukovnih studija u Novom Sadu, i to do 2014. godine kao saradnik u nastavi, a od 2014. godine kao nastavnik engleskog jezika. Od 2020. godine zaposlena je kao nastavnik engleskog jezika na Fakultetu za evropske pravno-političke studije, Univerzitet Privredna akademija u Novom Sadu.
Pored akademskog rada i dugogodišnjeg rada u nastavi, ima iskustva i u prevodilačkim poslovima, marketingu i lektorisanju.
Znanje stranih jezika: engleski, španski, nemački i ruski jezik (početni nivo).
Izvod iz spiska referentnih radova:
- Kisin, N. (2015) “The Relationship between Metacognition and Business English Learning,” ELTA Journal An International and Interdisciplinary Journal of the ELT Practice and Research– Volume 3 – Number 3, English Language Teachers’ Association, Belgrade, Serbia, 27-34 http://eltajournal.org.rs/wp-content/uploads/2015/12/V-The-relationship-between-metacognition-and-Business-English-learning-by-Nina-Kisin-27-34.pdf http://scindeks.ceon.rs/issue.aspx?issue=12490
- Kisin, N. (2016) “English for international tourism” [L’englais pour le tourisme international-manuel pour les étudiants pre-intermédiaires, PEARSON EDUCATION LIMITED, ANGLETERRE], Studies of Science and Culture – Volume XII– Number 1 (44)„Vasile Goldiş” University Press, University of Arad, 257-258 http://www.revista-studii-uvvg.ro/images/stories/44/6.2.pdf
- Kisin, N.(2017) “On Pre-Digital Assessment (How To Assess Students’ Knowledge ofWhat They Have Seen)”, ELTA Newsletter, British Council, Belgrade, Serbia, 34-37 http://elta.org.rs/novi/wp-content/uploads/2017/04/ELTA-Newsletter-March-April-2017.pdf
- Kisin, N.(2017) “Business English Learners’ Motivation”, Philologica Jassyensia, 177-184 <a href=“https://www.philologica-jassyensia.ro/list_art.php?id_r=26″
- Vujko, A., Dragosavac, M., Kisin, N., Maksimović, B. (2017) “The influence of cyclo-tourism on health and economic destination development. Facta Universitatis Series Physical Education And Sport 15 (1), str. 227-237. ISSN: 1451-740X.
- Kisin, N.(2018) “Upotreba afektivnih strategija za učenje u nastavi poslovnog engleskog jezika”, PEDAGOŠKA STVARNOST- ČASOPIS ZA ŠKOLSKA I KULTURNO-PROSVETNA PITANJA, PEDAGOŠKO DRUŠTVO VOJVODINE FILOZOFSKI FAKULTET UNIVERZITETA U NOVOM SADU KATEDRA ZA PEDAGOGIJU, 170-178 http://pedagoskastvarnost.ff.uns.ac.rs/index.php/ps/issue/view/4/PS%202018-02
- Kisin, N. (2020) ”Business English Language Skills Development by Using Information Technology” ELTA Newsletter https://elta.org.rs/2020/11/04/elta-serbia-newsletter-november-2020/
- Kisin, N. (2015) “English and Spanish: fair competition with French as „new“ languages of diplomacy?”, Communication, Culture, Creation: New Scientific Paradigms, UDK 008(4), ISBN 978-973-664-779-6, „Vasile Goldiş” University Press, University of Arad, 473-481
- Kisin, N. (2015) “Richards, Keith. (2003). Qualitative inquiry in TESOL. Hampshire: Palgrave Macmillan”, Metodičkividici, 6(6), UDC:371.13/.16:811.111(049.32) 371.13/.16:001.83, The Faculty of Philosophy, the University of Novi Sad, Novi Sad, Serbia, 261-264. http://epub.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/article/view/1422/1446
- Kisin, N. (2014) “Strategije poučavanja učenika različitog nivoa znanja – kroz prizmu metodičkih pitanja”[Strategies for teaching students with different levels of knowledge (through the prism of methodological issues), Inovacije u nastavi – časopis za savremenu nastavu 2014, vol. 27, No. 4, Teachers’ Training Faculty, University of Belgrade, 109-118. http://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0352-2334/2014/0352-23341404109K.pdf#search=“ninakisin“